Prevádzkový poriadok

  • Vstupenky na filmové predstavenia si môžete zakúpiť:
    • hodinu pred začiatkom každého filmového predstavenia v pokladni kina
    • v pracovné dni od 8:00 do 15:00 v kancelárii Domu kultúry v Námestove na 1. poschodí
    • online na stránke kino.dkno.sk
    • cez mobilnú aplikáciu BudíCheck
  • Vstup do kina je povolený len s platnou vstupenkou na dané filmové predstavenie
  • Sála je zvyčajne sprístupnená 30 minút pred začiatkom filmového predstavenia.
  • Kino bude uzatvorené 10 minút po začiatku predstavenia. Snažíme sa tak zabezpečiť, aby návštevníci oneskoreným príchodom a nevhodným správaním nevyrušovali divákov predstavenia.
  • Zakúpené  vstupenky, ako aj vydané peniaze si prekontrolujte ihneď pri pokladni, pretože dodatočné reklamácie nebudú akceptované.
  • Vstupenky si uchovajte nepoškodené do konca predstavenia.
  • Osobám pod vplyvom alkoholu a omamných látok je vstup do kina zakázaný!
  • V priestoroch kinosály platí prísny zákaz zhotovovania akýchkoľvek záznamov (audio, video). V prípade porušenia tohto zákazu bude kontaktovaná polícia z dôvodu porušenia Autorského zákona, divák je povinný zhotovený záznam okamžite odstrániť a opustiť sálu bez nároku na vrátenie vstupného.
  • V prípade rušenia predstavenia nevhodným správaním, resp. používaním mobilného telefónu, bude návštevník vyzvaný na opustenie predstavenia bez nároku na vrátenie vstupného.
  • Po opustení budovy kina po začatí predstavenia, nebude návštevníkovi opätovný návrat umožnený.
  • Zakúpené vstupenky v pokladni alebo prostredníctvom internetu nie je možné stornovať, vrátiť ani vymieňať! Jedinou výnimkou je zrušenie filmového predstavenia zo strany Kina Kultúra, vstupenky môžete vrátiť najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní požadovať vrátenie vstupného - transakčný poplatok sa nevracia. V prípade zakúpenia vstupeniek prostredníctvom internetu musíte o vrátenie vstupného požiadať písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.

  • V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ Kina Kultúra Námestovo.

Zmena programu vyhradená!

Nájdi svoj film

Pre lepšie prispôsobenie obsahu pre Vás, bezpečnosti, meraniu štatistík návštevnosti a lepšej spätnej väzbe tento web používa cookies. Klikaním a navigovaním po stránke súhlasíte s tým, že zbierame o Vás anonymné informácie cez cookies. Viac informácií o používaní cookies na našej stránke nájdete tu.